A harmadik szülinap + NYEREMÉNYJÁTÉK!!

Amikor elkezdtem írni ezt a blogot, nem tulajdonítottam neki túl nagy szerepet az életemben. Picivel több, mint egy éve dolgoztam az oviban, ahová imádtam bejárni, de tudtam, hogy nem az igazi a helyzet. Napi 5 órát utaztam, és mivel mindig másik csoportban voltam, az összes létező bacit összeszedtem a gyerekektől. Amikor a 3. hete voltam már itthon táppénzen, egy délutánon nagyon unatkoztam, és mivel épp kiteljesedőben volt a blogok iránti rajongásom, úgy voltam vele, miért ne? Azóta rengeteget változott az egész: mind az oldalam, mind az életem, mind pedig az Örökkékékazég.






Eleinte 90%-ban szépségápolással foglalkoztam, mára ez a vonal írott formában szinte megszűnt, ritka a beauty témájú poszt. Persze ha kapok valamit egy bejegyzésért cserébe, arról szívesen írok, és ha valami nagyon megfog, vagy épp nagyon nem, arról is, de alapvetően azt kell mondjam, nem érzem létjogosultságát az ilyen posztoknak már. Annyira felváltották a videók a "piacot", hogy magam sem olvasok igazán ilyen témában, csak és kizárólag akkor, ha olyan a bloggerina személyisége, amiért érdemesnek érzem. Mostanság ennek a kritériumomnak egyedül Katy felel meg, mert imádom a humorát és a bejegyzései minőségét is. Persze olvasok még mostanában is blogokat, de ahogy az írás terén, úgy az olvasásban is áttértem a személyesebb hangvételű bejegyzésekre. Itt is van kedvencem, méghozzá Fanni, akit még évekkel ezelőtt fedeztem fel magamnak, a ruhás blogján, de ahogy ő és az ő élete változott, úgy én is, így gyakorlatilag azt kell mondjam, együtt fejlődött az ízlésemmel a blogja.


Az életem is változott, az elmúlt 3 év alatt elég sokat. Folyton beteg, fáradt, dolgozó nőből először munkanélkülivé avanzsáltam, majd rájöttem, hogy igazából én nem is feltétlenül szeretném a napjaimat a hétköznapi értelemben vett munkával tölteni. Akkor is szerettünk volna már kisbabát, így itthon maradtam, háztartásbelivé váltam és miközben az itthoni teendőket javarészt magamra vállaltam, végig bíztam a gyerkőcünk érkezésében. Idén tavasszal fordult a világ, amikor bekövetkezett az évek óta áhított dolog: kiderült, hogy kisbabát várok! Innentől a blog is jelentősen változott, megint. A stílus nem, én sem, de most érzem azt, hogy igazán kedvvel ülök le írni, most érzem a helyemen magam, a blogom, a témákat, az egészet. Persze imádom még mindig a szépségápolásos vonalat is, de ezt a témát főként a videókra korlátoztam, írásban pedig a legszívesebben a lelkem bugyraiba viszlek el titeket, legyen szó egy szép pillanat megéléséről, egy dühkitörésről, vagy akár az aktuális problémáim analizálásról.


Ahogyan az első két blogszülinapon (1.), (2.) is összeírtam a számokat, amiket addig elért a blog, úgy most is szerettem volna ezt megtenni, szóval figyelem: Bridget Jones-féle számvetés következik:


3 év.
1096 nap.
598 bejegyzés.
316 videó.
4 design-váltás.
24 nagy nyereményjáték.
Rengeteg apró nyereményjáték.
1752 feliratkozó Youtube-on.
311.028 megtekintés Youtube-on.
3051 követés Instagram-on.
855 követés Facebook-on.
122 feliratkozó Google+-on.
192.481 oldalmegjelenítés.
Sok troll.
Annál sokkal sokkal több kedves komment és privát levél.
Sok kedves ismerős.

És itt egy újabb, konkrétan a 25. nagy nyereményjáték:



a Rafflecopter giveaway

A játékra való jelentkezés egy hétig tart. A szokásos kritériumoknak kell megfelelni: 18. betöltött életév, vagy szülői engedély és magyarországi postacím. A többit a dobozban, értelemszerűen ki kell tölteni. Sok sikert! :)


 
Köszönöm, hogy velem vagytok, olvastok, néztek és támogattok, és a mindennapjaim részévé váltok! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)